Verzaubernde, kreative, natürliche Portraits
Babybauch - Neugeborene - Family - Verliebte - Lifestyle & ästhetische Boudoirfotografie

Friday 15 January 2010

Day14: these shoes were made for walking

Two of my favourite things combined: knit leg warmers and my best high heels. I must admit that I do not go often go with fashion. Particularly when it comes to the heels of shoes and boots I get very peckish - I like them chunky ;-) So here goes: my picture of the day...
PS: I am afraid my knees have been battered with roller skating and tree climbing and bmx biking during my childhood and to cover that up would have felt a bit like cheating - Sorry! ;-)



Zwei Lieblingsbesitztümer in einem: gestrickte Stulpen und meine  "schönen Schuhe". Ich muss zugeben, dass ich nicht sehr oft mit der Mode gehe. Besonders wenn es um Schuhe und Stiefel geht werde ich sehr wählerisch - ich mag sie "chunky" (also sicher nicht vorne spitz und mit Pfennigabsatz!!!) Hier also mein Tagesfoto für heute...
PS: meine Knie wurden in meiner Kindheit mit Rollschuhlaufen, Baumklettern und BMX fahren ziemlich schwer mitgenommen und das zu retouchieren hätte sich wie Schwindelei angefühlt - Sorry ;-)

No comments:

Post a Comment