Verzaubernde, kreative, natürliche Portraits
Babybauch - Neugeborene - Family - Verliebte - Lifestyle & ästhetische Boudoirfotografie

Tuesday 2 February 2010

Day 31, 32 & 33: little & big things that make me happy :)

Day 31: The gate to our organic veg garden... since years I want to "renovate" it to bring out it's quaint vintage beauty, and every single time I walk through it I wonder if I'll manage it any time soon! It seems to be in bad spirits with me - a piece of it's wire got stuck in my finger :O
Das Tor zu unserem Gemüsegarten... seit Jahren möchte ich es renovieren um seine wahre Schönheit wiederzufinden und jedes mal wenn ich durchspaziere frage ich mich ob ich es wohl irgendwann bald mal schaffen werde! Es scheint mich nicht so gern zu haben - heute hat es mir ein Stück Draht in den Finger gestochen :O
*
Day 32: Tí Aisling - Dream-House. 
My mum spent all her engergy and love and imagination and strength on building it. As you can see it is very "americana" inspired. This comes from her undying love for America and I do hope that she will manage a journey to the country of her dreams very soon!!!
Meine Mum hat all ihre Energie und Liebe und Kraft in den Bau dieses Hauses gesteckt. Wie man sieht ist es sehr stark amerikanisch angehaucht. Das kommt von ihrer unsterblichen Liebe zu Amerika und ich wünsche ihr ganz fest, dass sie bald eine Reise in's Land ihrer Träume machen kann!!!
*
Day 33: My favourite boots of all times... I bought them on my last Trip to MY favourite country of all times: Ireland. That's why they make me happy too - 
so who cares if I can walk properly on those heels: Dance like no one is watching... ;)
Meine allerliebsten Lieblingsstifel... Ich hab sie mir auf meiner letzten Reise in MEIN Lieblingsland gekauft: Irland. Sie machen mich glücklich - 
und wen interessierts dann, ob ich mit diesen Absätzen überhaupt laufen kann:
Dance like no one is watching... ;-)

2 comments:

  1. love this.
    the gate is lovely.
    and i love your mother's home.
    hope she is able to make it America someday. :)

    ReplyDelete
  2. Thanks Alisia! She wants to go to California but she won't go on her own so God knows when she'll ever make it...

    ReplyDelete